Fundraising 10 november 2010 (Wijn- en Kaasproeverij avond)

nullClub Goeree-Overflakkee

Uitnodiging Wijn- en

Kaasproeverij

Genieten en dienen; een mooie combinatie!

U wordt van harte uitgenodigd als bijzondere gast op onze benefiet wijn- en kaasproeverij. Als Kiwanis Club Goeree-Overflakkee i.o. bundelen wij onze krachten om kinderen bij te staan. Deze avond staat daarom ook in het teken van de Stichting Huifbedrijden Goeree-Overflakkee. www.shgo.nl

nullHuifbedrijden is een aparte vorm van therapie. Het is een ontspannen manier om meervoudig lichamelijk gehandicapten, veelal kinderen, te laten bewegen. Zo worden tal van lichaamsfuncties gunstig beïnvloed. Door de cadans, de warmte van de paarden en de sfeer, werkt dit ontspannend en masserend voor de deelnemers. Op de avond zelf zal het huifbed ook voor u worden gedemonstreerd.

Vanaf 18.00 uur bent u van harte welkom op Hippisch Centrum Ouddorp. Hier staat een koud buffet voor u klaar, en kunt u daarna deelnemen aan een wijn-en kaasproeverij.

Datum: woensdag 10 november, van 18:00 - 22:00 uur

Locatie: Hippisch Centrum Ouddorp, Hofdijkseweg 48, Ouddorp

Bijdrage: € 20,- per persoon (vergeet niet uw visitekaartjes mee te nemen)

Tijdens de wijnproeverij kunt u een aantal soorten wijn proeven. Naast het proeven van deze wijn kunt u deze uiteraard ook bestellen. Bij deze wijn kunnen tevens de kaasjes van Van Schaik Kaasboerderij uit Stellendam worden geproefd en gekocht. Van beide producten is uiteraard ook weer een deel van de opbrengst ten bate van het goede doel.

Het belooft een gezellige avond te worden en wij zien uit naar uw komst. Voor het buffet zouden wij het prettig vinden als u zich zo spoedig mogelijk aanmeldt bij de persoon door wie u bent benaderd.

Aanmelding gesloten !!

Met vriendelijke groet,

Kiwanis Club Goeree-Overflakkee i.o.